Grafika użytkowa jest dziedziną grafiki i drukarstwa artystycznego służąca celom, jak sama nazwa wskazuje użytkowym. Grafika użytkowa związana jest ściśle z reklamą i rysunkiem wydawniczym. Mało kto zdaje sobie sprawę, że grafika użytkowa to dziedzina wchodząca w skład elementów sztuk plastycznych.
Zastanówmy się, co tak właściwie kryje się za pojęciem grafika użytkowa lub też grafika korporacyjna? To wszystkie przedmioty drukowane do celów użytkowych, a więc: plakaty, ulotki, gazety, prospekty, katalogi, broszury, znaczki itp. Jednym słowem - wszystkie elementy pomagające wypromować daną firmę. Proces ten wymaga starannego dopracowania wszystkich szczegółów tak, aby każdy z elementów składał się na jeden całościowy wizerunek firmy.
W ramach grafiki użytkowej proponujemy Państwu zaprojektowanie i na życzenie Klienta wydrukowanie:
-
Bannery reklamowe, billboardy, plakaty, ulotki, itp. - wychodząc naprzeciw oczekiwaniom firm projektowanie bannerów reklamowych, billboardów, plakatów ulotek, reklam prasowych kierujemy właśnie do zabieganych ludzi. Projektanci wczuwają się w ich rolę i w ten sposób powstają oryginalne projekty, które zwracają na siebie uwagę podróżujących do domu, do pracy, na zakupy itp. Zaletą jest krótki przekaz, wzbudzający zainteresowanie i działający na podświadomość klienta.
-
Foldery reklamowe, katalogi, prospekty, broszury itp. - projektowanie folderów reklamowych, prospektów, broszur łączy interesującą szatę graficzną z funkcjonalnością i prostotą przekazu. Potencjalny nabywca nie jest bezmyślnie bombardowany nadmierną ilością tekstu obrazów czy kolorów. Dzięki tym zasadom przekaz jest prosty, bardziej zrozumiały a przez to bardziej atrakcyjny.
-
Papeteria firmowa, teczki, segregatory itp. - projektowanie papeterii firmowej, teczek i segregatorów pozwala na ujednolicenie dokumentów, broszur czy faktur. Dzięki temu zabiegowi klient będzie w stanie bezbłędnie rozpoznać logo i kolory firmy jeszcze przed zapoznaniem się z treścią dokumentu. To oszczędza jego czas oraz ma duży wpływ na wrażenie profesjonalizmu firmy.
-
Notesy biurowe, bloczki, zeszyty itp. - warto rozważyć opcję jaką umożliwia projektowanie notesów biurowych, bloczków, zeszytów. Dzięki temu zabiegowi przedmioty codziennego użytku stają się świetnym materiałem reklamowym przedsiębiorstw i ich produktów. Możesz je podarować znajomym, rodzinie, pracownikom. Potraktować jako dodatek do oferty dla nowych i obecnych klientów lub wykorzystać jako element promocyjny podczas konferencji, spotkań lub dni otwartych. Projektowanie notesów biurowych, bloczków, zeszytów sprawi, że będziesz widoczny wszędzie. Materiały biurowe to uniwersalna i skuteczna reklama.
-
Wizytówki firmowe - projektowanie wizytówek powinno łączyć przejrzystość z estetycznym wyglądem. W końcu zawarte są na niej ważne informacje kontaktowe. Posiadając odpowiednio zaprojektowaną wizytówkę zwiększamy szansę na zapamiętanie naszej osoby/usługi przez kontrahenta. Większość osób nie docenia mocy wizytówek, dlatego projektowanie wizytówek jest dla nich sprawą drugorzędną. To duży błąd. Ta mała karteczka świadczy o nas i naszej firmie, więc warto zlecić to osobom kompetentnym.
-
Opakowania reklamowe - im lepiej zaprojektowane opakowanie, tym zwiększa się jego widoczność na tle innych produktów, a co za tym idzie, będzie częściej wybierany przez klientów. Celem osób zaangażowanych w projektowanie opakowań reklamowych jest opracowanie innowacyjnych i oryginalnych rozwiązań. Dzięki odpowiednio dobranym kolorom i kształtom opakowanie wyróżnia się na tle innych, przyciąga wzrok i potencjalnych klientów. W obecnych czasach liczy się nie tylko jakość, lecz także odpowiedni wygląd. Projektowanie opakowań reklamowych jest odpowiedzią na rosnące potrzeby rynku. Każdy projekt jest oceniany pod kątem wyglądu i funkcjonalności z punktu widzenia nabywców danego towaru. Odpowiednia reklama jest podstawą funkcjonowania firm. Warto więc zwrócić uwagę na odpowiednio atrakcyjny wygląd produktu w myśl prostej zasady handlowej: dobry wygląd – dobry produkt. Projektowanie opakowań reklamowych to sztuka, której celem jest pomoc w dokonaniu właściwego wyboru przez konsumenta. A właściwym wyborem jest oczywiście produkt Twojej firmy. Wystarczy tylko ukazać jego piękno a to jest nasze zadanie.
-
Kalendarze reklamowe - Dobrze prowadzona kompania reklamowa to klucz do sukcesu firmy. Obecnie firmy oferują coraz lepsze metody pozyskiwania klientów. Oprócz tradycyjnych ulotek i broszur reklamowych proponuje wykorzystywanie logo firmy na przedmiotach codziennego użytku takich jak: kalendarze, kubki, długopisy itp. Projektowanie kalendarzy reklamowych oferuje kreatywne rozwiązania, które w pełni odzwierciedlą wizerunek Twojej firmy. Staną się ozdobą biurek pracowników i będą świetnym prezentem dla klientów. Kalendarz możesz wykorzystać jako doskonały element reklamowy na spotkaniach, czy konferencjach. To Ty wybierasz jaki rodzaj kalendarza wykonamy: plakatowe, trójdzielne, książkowe czy biurkowe. Kalendarze są używane niemal codziennie i będą doskonałym rozwiązaniem promocji Twojej firmy.
-
Tablice reklamowe - Skorzystaj z kreatywnych rozwiązań proponowanych przez naszych projektantów. A może masz własny pomysł na wygląd tablicy? Skontaktuj się z Nami. Z pomocą profesjonalistów uda Ci się stworzyć własną autorską tablicę reklamową. Projektowanie tablic reklamowych to wielki efekt niewielkim kosztem, nawet dla początkującego przedsiębiorcy. Pozwól swojej firmie stać się rozpoznawalną na szeroką skalę. Zainwestuj w tablicę reklamową. Efekt zaskoczy nawet sceptyków.
Grafika użytkowa to także materiały obejmujące druk wielkoformatowy jak: billboardy czy bannery. Grafika użytkowa dzięki swojej różnorodności, pozwala na dobór odpowiednich elementów w zależności od rynku, specjalności firmy oraz indywidualnych oczekiwań klienta. Umiejętny dobór strategii marketingowej ma wpływ na „widoczność” firmy na tle konkurencji oraz na wzrost zainteresowania potencjalnych klientów.
Naprawdę watro zainwestować w szeroki wachlarz możliwości jakie daje grafika użytkowa. To się naprawdę opłaca, a wydatek szybko się zwróci w postaci wzrostu sprzedaży lub umocnienia pozycji na rynku.