Nasza strona wykorzystuje pliki cookies do celów statystycznych. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na stosowanie plików cookies.
W każdej chwili możesz zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarce. Aby dowiedzieć się więcej zobacz wszystkoociasteczkach.pl. ZAMKNIJ

Pozycjonowanie stron internetowych Łódź optymalizacja stron www Poznań SEO i SEM

LFGaleria.pl logo

Pozycjonowanie stron optymalizacja SEO & SEM, kampanie reklamowe, marketing internetowy

"Wiele rzeczy małych stało się wielkimi, tylko dzięki odpowiedniej reklamie."
MARK TWAIN

E-marketing - reklama internetowa dla każdego.


Internet coraz częściej zastępuje nam radio, gazety i telewizję. Dzieje się tak dlatego, że sieć daje nam więcej możliwości pozyskania informacji. Możemy, obejrzeć film, posłuchać audycji, przeczytać artykuł i obejrzeć ciekawy program, a wszystko to przy pomocy jednego urządzenia, jakim jest komputer. Nic więc dziwnego, że firmy coraz częściej wybierają e-marketing. Reklama internetowa ma zasięg ogólnoświatowy i stwarza naprawdę wiele możliwości promowania firmy. Nie ma sensu poprzestawać tylko na założeniu własnej strony.


E-marketing ma za zadanie zadbać o to, by była zauważalna na tle innych. Do tego służą reklamy pojawiające się na innych witrynach i wyszukiwarkach, newslettery, strony reklamowe na portalach specjalistycznych i społecznościowych, ogłoszenia, artykuły i filmy promocyjne oraz wiele, wiele innych. Pod pojęciem reklama internetowa kryje się niezliczona ilość opcji. Tu nie ma żadnych ograniczeń, do promocji firmy może służyć praktycznie wszystko.


Pozycjonowanie, hosting czy projektowanie stron WWW to także elementy strategii rozwoju firmy w Internecie. Właśnie dlatego warto rozważyć e-marketing swojej firmy.


img


Pozycjonowanie stron WWW (optymalizacja SEO) - sposób na rozpoznawalność Twojej firmy.


Każdy z nas korzysta z wyszukiwarki internetowej. To najprostszy, a zarazem najskuteczniejszy sposób szukania informacji o wszystkim, co nas w danym momencie interesuje. Mało kto zdaje sobie sprawę, że wyniki wyszukiwania nie są dziełem przypadku. To pozycjonowanie stron WWW zajmuje się osiągnięciem jak najwyższego miejsca na liście wyszukiwanych stron, pod kątem wybranych słów lub wyrażeń kluczowych.


Pozycjonowanie stron WWW to jeden z kluczowych elementów e-marketingu. Zabieg ten powoduje umieszczenie witryny na szczycie listy w wyszukiwarkach, dzięki temu jest ona widoczna i istnieje większe prawdopodobieństwo pozyskania nowych klientów czy użytkowników.


Pierwszym zadaniem dla pozycjonera jest optymalizacja strony internetowej. To proces dostosowywania wyglądu i treści na stronie, pod kątem wyrażeń kluczowych tzw. tagów. Następnie wykonywane są zabiegi mające na celu poprawę funkcjonalności strony: poprawa ładowania strony, oddzielenie wyglądu od treści zawartych na stronie przy użyciu CSS, sformułowanie nagłówków adekwatnych do nowo przyjętych wyrażeń kluczowych. Po sformułowaniu i odpowiednim rozmieszczeniu treści na stronie, następuje proces jakim jest pozycjonowanie stron WWW.

I strona staje się zauważalna.


Kampanie AdWords (optymalizacja SEM) - linki sponsorowane Google.


Żeby szybko zaistnieć w Internecie oraz zajmować czołowe pozycje bardzo dobrym rozwiązaniem jest równoległe prowadzenie kampanii AdWords, czyli powszechnie znanych linków sponsorowanych Google z pozycjonowaniem organicznym SEO. Taka kombinacja daje najlepsze efekty i wyniki, gdyż łączymy reklamę SEM z optymalizacją SEO.


Skorzystanie z kampanii AdWords jest doskonałym rozwiązaniem w przypadku promowania produktów, usług sezonowych. Wraz z końcem sezonu na dany produkt/usługę można wstrzymać kampanię AdWords całkowicie, bądź zablokować nierentowne już frazy kluczowe i promować inne produkty/usługi.


Największą zaletą linków sponsorowanych jest brak ograniczeń co do ilości fraz kluczowych, haseł po jakich chcielibyście Państwo być znalezieni w Internecie, czego nie można powiedzieć o pozycjonowaniu SEO. W przypadku kampanii AdWords jednym z najistotniejszych czynników gwarantujących skuteczną reklamę jest odpowiedni dobór fraz i ustalenie stawek za "kliknięcie". Wysokość stawek jest bardzo zróżnicowana (od kilku groszy do kilku-kilkunastu złotych). Stawka uzależniona jest tylko i wyłącznie od konkurencji walczącej o najwyższe pozycje po wybranych słowach / frazach kluczowych.


Po lewej stronie czerwoną ramką zaznaczone są wyniki organiczne (pozycjonowanie SEO), po prawej płatne reklamy Google (linki sponsorowane SEM) po wpisaniu frazy "części samochodowe"


img

All Rights Reserved (c) Copyright 2013 LF Galeria

LFGaleria logo